Post by wellmentibabe on Feb 22, 2022 18:51:55 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Zooba: Zoo Battle Royale Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Zooba: Zoo Battle Royale Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa monia helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Zooba: Zoo Battle Royale Game 2022 version ▞▞▞
Huono peliii
Hyvä
En tiiä ku tääl pelaa jotaiii 6v-8v tyyppejä ku ite oon 11 ja vaikka olis tilaa niin ei päivitä
Peli on nyt kirjaimellisesti roskakorissa, olen liigassa 9 enkä saa uusia hahmoja, koska kun nouset liigassa, mahdollisuutesi saada hahmo heikkenee ja se on niin ärsyttävää, enkä halua puhua siitä. pelin otteluiden tekeminen, sen lisäksi, että voit voittaa pelin, tee siitä taitopohjainen peli, se on valtava pyyntö
Se on ylihinnoiteltu, se on 50 dollaria pelin huonoimmalle hahmolle ja jalokivet ja rahat ovat ylihinnoiteltuja, mutta peli on uskomatonta ja hauskaa, vaihda hintoja
todella hyvä peli
Ei pyzty päivittää
Hauska peli, mutta paljon jäljessä
Mulla pätkii koko ajan
Lataa Guide For Zooba: Zoo Combat Battle Royale Games - Viimeisin Versio 4 Androidille Kirjoittanut Guide for winner - zooban opas: eläintarhan
Tämä peli on erittäin syvällinen ja hauska pelata, mikä on hämmästyttävää niin pieneen kokoon nähden. Toki siellä täällä on muutamia kaviaatteja, ja eteneminen korkeammilla tasoilla on vaikeampaa ja vaikeampaa, koska mobiilipelinä he haluavat sinun kuluttavan muutaman dollarin, mutta kaiken kaikkiaan silti erittäin hauskaa ja nautinnollista ajanhukkaa, ei vain pelissä, jossa haluat. olla erittäin kilpailukykyinen, mutta kuka sitä haluaa? Tee minusta nyt hevoshahmo tai minä mellakan.🔥 Edit: Vihdoinkin seepra!. Täytyy jauhaa totaalisesti.
Super Wings : Jett Run Arkadne igre zso
Zooba: Zoo Battle Royale Game Акционе irfl
Tämä sovellus on koukuttava, jota pelaan koko ajan. Mutta pelissä on vaikea saada hahmoja. Sain sellaisen viimeksi 6 kuukauden kuluttua. jos haluat hahmon, sinun on ostettava se omilla rahoillasi. Älä hanki tätä sovellusta.
Se on siistiä, mutta jos et halua käyttää rahaa, et koskaan voita. Voittaminen on maksullista.
Matkittu Brawlin tähdet sista
Ihan hullun hyvä peli
Se on hauskaa, eikä siinä ole lisäyksiä, sen huonoja puolia kun on kyse voimanhaitoista Olin tasolla 7 pelissä 20.
Hauskaa vain lyhyen aikaa, rahanottotaktiikat näkyvät helposti. Huono matchmaking 1s ja 10s, vahvuus ero 3-4 tasoilla yksin tekee siitä helpon voiton, saat vain nappuloita ostamalla niitä ainoa ilmainen tapa antaa sinulle noin 3 kpl tunnissa. Hahmosuunnittelu on melko tasainen ja huonosti tehty, kettuohjaamo ajaa kaikki ja hyökkäävät pitkän kantaman aikana, kun taas Tiger ei pysty vastaamaan etäisyyttä edes taitoja käytettäessä. Se on huono peli, joka aiheuttaa riippuvuutta. Tämä peli on metaani.
Tämä peli on todella hauska ja täydellinen 5 tähdelle. Pelaan tätä peliä viimeiset 3 vuotta ja menetin jo 2 tiliäni erittäin harvinaisilla hahmoilla, mutta mahdollisuus saada uusi hahmo Golden Cratesista on erittäin pieni, joten jos kehittäjät voivat lisätä mahdollisuutta saada uusi hahmo Golden Cratesista, niin se olla todella hyvä. Kiitos.
Zooba on Viirus kun pelasin zoobaa nii Viirus tuli mun kännykkää iha oikeest ja ihan täys kopio brawlist
Erittäin pubgesque tulikonseptin kanssa. Rakastan sitä, että voi pudota peliin milloin tahansa ja käydä hyvä moninpeli oikeiden ihmispelaajien kanssa ja jokainen ottelu on ytimekäs.
Tämä Battle Royal -peli on hyvä, mutta siinä on liikaa manipulointia, joka yrittää saada sinut käyttämään oikeaa rahaa. Paljon johtavia painikkeita, jotka yrittävät saada sinut tai lapsesi ostamaan tavaroita vahingossa.
HYVÄ ZOOBA-TIIMI ON VIRKKA, JOS HAHONNI ON JUKUNUT YHDEN PAIKKAAN, enkä VOI EVÄN EMPUTA TAI LIIKKUA, KORJAA TÄMÄ VIKA NIIHIN PIAN
.miksi? Numero 1 Aina kun pelaan joukkuetilassa 2 ihmisen kanssa, se ei koskaan anna minulle joukkuetoveria. Numero 2 Peli on todella korkea hinta kaupassa, kuten sen voittopalkkio. 3 Minun on aina saatava taso 10 tai 6 charter-pelaaja, vaikka ajattelinkin, että tasoni on liian alhainen näille tasoille. 4. Luoja ei koskaan toista. 5 Hän ei koskaan korjaa peliä, koska minulle tapahtuu silti joitain häiriöitä.6. ei välitä häiriöistä ja vain uusista hahmoista ja päivityksistä PAHIN PELI IKINÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kolmas arvosteluni viimeisen 2 jälkeen on poistettu. Ja palaan joka päivä laittaakseni sen uudestaan, jos minun on pakko. Minulla on L4-hahmo ja vastustin tasoa 16(!). Jos siinä on mitään järkeä, jätän sen sinulle. Tämän ansiosta voit vain piiloutua selviytyäksesi päästäksesi kolmen parhaan joukkoon sen sijaan, että nauttisit taistelusta, joka tappaa ja tule tapetuksi, mutta ainakin pystyisit taistelemaan.
Aina kun pelaan peliä, en näe mitään, sininen näyttö tulee aina kun en pidä tästä, korjaa tämä ongelma
Peli lagaa ihan vitusti, muutenkin matkittu brawl starssia ja sit vielä mun huono TUURI😠
Hämmästyttävää ja rakastan kaikkea, se on paras peli mitä olen koskaan pelannut, mutta siinä on yksi asia, bugi!!! Kun painan katsoakseni videon jalokivistä, se sanoo, ettei videota ole saatavilla. Korjaa tämä villieläinstudioiden virhe, mutta sitä lukuun ottamatta tämä peli on hämmästyttävä. Suosittelen sitä kaikille pelaajille, jotka etsivät komediaa battle royalia tai kenelle tahansa eläinten ystävälle.
Zooba: Zoo Battle Royale Game ایکشن hpm
Zooba on hauskaa, sillä siinä on paljon eläimiä aktiivi- ja passiiviaineineen, mutta asia, jota en rehellisesti sanottuna pidä pelissä, on se, että ottelu tekee SENSÄ HULLUT! Olin kerran tason 7 larry 600 pokaaleja vastaan tasoa 15 Henryä vastaan. Heidän ei pitäisi vastata taisteluihin pokaalien kanssa, heidän pitäisi tehdä se zooba-tason mukaan, jos voit muuttaa tätä tai vastata tähän kommenttiin.
Ilmaiseksi pelattava valinnainen 10 mainosta/päivä, josta saa muutamia helmiä, mutta aggressiivisia pelin sisäisiä ostoponnahdusikkunoita. Hyvät verkkoyhteistyöjoukkueet ja moninpeli Battle Royale. Ajan ja vaivan avulla voit saada upeita ilmaisia palkintoja tapahtumista. PÄIVITYS: kehittäjä vastaus koskee suorituskykyä, vaikka mainitsinkin aggressiiviset ponnahdusikkunat makrotapahtumille, jep, makro... nähdään yleisimmiksi aarre- ja hahmotarjouksiksi 50-100 €, joten jos et pelaa 5 tuntia/päivä useiden vuosien ajan sinun on käytettävä yli 10 000 € saadaksesi merkit maksimissaan
Ois kiva jos tulis useemmin uusia tyyppejä
Ihan surkee peli se vaan jumittaa koko ajan😡😡😡
Se on hyvä, mutta kun pelaan, se jumittuu, auttakaa minua tässä. Se on todella hyvä peli
Annan tälle pelille 5 tähteä, mutta huonon ottelun takia en pelaa tätä peliä, en vain kohtaa tätä ongelmaa, vaan kaikki ystäväni ovat. Haluaisin kysyä sinulta, että miksi vertaat palkintojasi miksi et pelaa tasoja. olet 8-tason jade ja sinun ottelussasi on 16-tason Bruce kuinka tappaa hänet huh, se on, suosittelen, että muutat sovitustapaa, pyydän sinua vaihtamaan matchmaking tasolle match plese
Zooba: Zoo Battle Royale Game Märulimängud qfkh
Hyvä peli, mutta mutta miksi loit sen, en pitänyt siitä, verkkoni on kunnossa En voi luoda ystäviä, jos korjaat nämä 2 virhettä, joten annan 5555555555 tähteä ok
Hyi tosi paha peli
Hyvin lagivaa
ei hyvä tai ei huono vain edessään niin paljon viivettä muuten peli on hyvä ja jos luet tämän kommentin lisää uusi kartta
Lagaa päivittäin mutta alkaa jatkaa jos käynnistää uudelleen.
Iha paras peli🤩🤩
Peli oli hyvä, mutta uuden hahmon saaminen on mahdotonta. Viimeisin uusi hahmoni oli 2 kuukautta sitten ja peli viivästyy ja katkeaa joka kerta. Ottelun tekeminen on toinen iso ongelma, joka vaatii pelaamista 14-17-tason pelaajien kanssa, joilla on 9-10-tason hahmo. Anna minulle uusi hahmo. Miksi ihmeessä pyysit valitsemaan uuden hahmon, siitä on yli kuukausi ja missä on uusi hahmomme
NERF: Battle Arena
Hauska ja koukuttava peli, mutta... He tekivät sen niin, että jokaisen toisen ottelun jälkeen joudut katsomaan 30 sekunnin mainoksen. Kestin kauheaa hakualgoritmia, kestin palkkaa voittaakseni roskaa ja jopa hakkereita, mutta ihmisten pakottaminen katsomaan mainoksia on liikaa ja täysin heidän hallinnassaan.
Ihan pippeli peli
Olen tämän peliyhtiön suurin fani.